5-те най-добри компонента на успешния уебсайт за директен маркетинг

Съвети за копирайтинг, които ще увеличат Вашия рейтинг в търсещите машини
January 11, 2019
Show all

5-те най-добри компонента на успешния уебсайт за директен маркетинг

Влезте в крак с онлайн тенденциите и привлечете нови клиенти, като следвате тези пет съвета.

Обикновено уебсайтовете са направени така, че да продават бизнеса Ви успешно и да помогнат да убедите клиентите, че трябва да купят точно Вашия продукт или услуга. Уебсайтовете с готови форми с отговори са създадени да мотивират посетителя, а не да го карат да предприема действия. Те са предназначени да насърчават връзката между клиента и вашия бизнес.

Ако започвате от нулата или искате да обновите съществуващия си сайт, има няколко неща, които трябва да имате предвид.

 

Стъпка 1: Ключови думи

 

Първо, трябва да имате добре проучени, стратегически поставени ключови думи. Това са SEO ключови думи, които се използват най-често в онлайн търсенето. Колкото повече думи сте вградили в сайта си, толкова по-вероятно е той да се появи сред търсенията на потребителите.

В някои фирмени решения съществува и употребата на нарочно сбъркани ключови думи. Често в бързината си или от не знание потребителя може да обърка правописа на някоя дума. Ето защо може да вградите в СЕО-то си и грешките на някои често бъркани думи.

Списъците с ключови думи са достъпни безплатно онлайн. Намерете онези, които най-добре отговарят на вашата марка, продукт или услуга, и ги включете в сайта си. Колкото повече хора се връщат на вашия сайт, толкова по-високо Google ще премести сайта Ви в класиранията. Честите, многократни посещения на сайтове показват, че сте орган с добро съдържание, което увеличава резултата ви в алгоритъма на Google. По-добри резултати ви пренасочват към първа страница, и тъй като около половината от трафика в мрежата за търсене минава през Google, а по-голямата част от получените покупки се извършват от фирми на първа страница, точно там трябва да бъде Вашият бизнес! Да, този процес изисква време, знания, пари и енергия, които повечето собственици на бизнес не желаят да упражняват. Но пак, може ли Вашият бизнес да си позволи да не го правите?

 

Стъпка 2: Прост дизайн

 

Често хората създават уебсайт, който съдържа много информация – твърде много. Този стил на уебсайта може да привлече широк кръг посетители (поради високи ключови думи), но постига минимална или никаква конверсия. Ключът тук е да проектираш уебсайта си, така че посетителите да кликнат върху „купи“, а не да излизат от него.

Вашият уебсайт трябва да има прост дизайн, който е лесен за навигация, и трябва да има поне десет неща, които потенциалните клиенти да направят, само едно от тях да е закупуването на продукт или услуга. Другите неща могат да бъдат специални оферти за привличане на нови клиенти (напр. безплатна първа услуга, безплатна проба, нова клиентска отстъпка / купони, закупуване на един безплатен и т.н.).

Имате ли специална оферта или друг водещ магнит на Вашия сайт? Ако не, помислете за изграждането на специална оферта като функция за включване в уебсайта си, за да привлечете посетителите да я поискат в замяна на данните им за контакт.

 

Стъпка 3: Мобилни посетители

 

 

Когато дизайна Ви е готов, поставете силен акцент върху начина, по който е създаден уебсайтът на десктоп и как изглежда на мобилни устройства. През 2014 г. мобилните устройства надминаха настолните компютри за медийно време и онлайн търсения, а времето за използване продължава да нараства. Ако не можете да достигнете до аудиторията си чрез мобилно търсене, ще загубите много голяма част от потенциалните си клиенти.

 

 

 

Стъпка 4: Система за проследяване

 

Друг критичен аспект на повечето уебсайтове е наличието на „непрекъсната система за проследяване на имейли, докато не купят или се отпишат“. Ако не разполагате с време да следите отзиви и съобщения, намерете някой, който да се занимава с това. Поддържането на връзка с клиентите, изгражда по-добри взаимоотношения и води до повече референции. Тъй като не винаги знаете къде в процеса на вземане на решение е Вашият клиент, трябва да поддържате редовна комуникация с тях, така че когато преминат този праг, бум! Ето къде си. По този начин изграждате тази връзка с тях, като предлагате надеждно и подходящо съдържание.

 

 

 

Стъпка 5: Отзиви

 

 

Навигация за уебсайта ви трябва да включва препоръки, известни също като „Пет звездни ревюта“. Това, което другите казват за вас, е много по-съществено от това, което казвате сами за себе си. Ето защо хората на които се препраща информация са най-лесните за спечелване клиенти. Някой, когото познават и на когото вярват, ви препоръчва.

 

 

 

 

Един добър отзив трябва да има няколко основни неща:

 

  • Заглавие, взето от коментарите в оценката, което ясно показва ползата, която са получили от използването на вашите продукти или услуги, така че другите, които изпитват същия проблем да могат бързо и лесно да намерят отговор и решение.
  • Какъв е техният проблем и как това ги засяга на емоционално ниво. Не забравяйте, че хората вземат решения, основани на емоциите и след това се оправдават с логика.
  • Причината, поради която са избрали Вашия продукт пред този на конкуренцията.
  • Тяхното пълно име и професия. Ако съм пожарникар и виждам, че пожарникар е написал препоръка, по-вероятно е да имам връзка с тази професия, преразглеждането вече е по-правдоподобно и има по-голям шанс да работя с тази компания.
  • Мненията трябва да бъдат в курсив с “кавички” в началото и в края на отзива. Правейки това, ще разграничите мненията на потребителите от съдържанието на уебсайта, така че посетителите физически да видят разликата на страницата.
  • Трябва да има поне един отзив на главната страница на уебсайта Ви с връзки към страница, на която има повече отзиви.

 

Тенденциите в онлайн маркетинга се променят, но можете да сте сигурни, че системата за маркетинг с директна връзка ще остане вечнозелена. Този метод ще превърне сайта Ви от обикновена брошура в машина за правене на пари, превръщайки посетителите в потенциални и в бъдещи редовни клиенти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *